Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen
1 Bestellen

Via de homepage kies je of je op zoek bent naar een specifiek product zoals kleine cadeautjes, duo setjes, macarons of bonbons of naar een specifiek moment.

Opzoek naar een specifiek product? Klik op de bijbehorende tegel. Vervolgens zie je alleen deze producten. Je kiest een ontwerp waarnaar je opzoek bent en kunt in sommige gevallen nog de inhoud van het doosje nog naar wens aanpassen!

Opzoek naar cadeautjes voor een bepaald moment? Klik op de momenten knop op onze homepage. Hier zie je een overzicht van de momenten waarvoor wij producten aanbieden (bijv. verjaardagen, liefde, bedanken). Vervolgens zie je alle producten die binnen dit thema vallen. Heel makkelijk dus!


Via de verschillende categorieën op onze website kun je producten in het winkelmandje plaatsen.

Wanneer je cadeautje en opdruk naar wens zijn, klik je op ‘personaliseren’
Vervolgens kies je een kaartje en voer je de gewenste tekst in
Als je kaartje naar wens is klik je op ‘toevoegen aan mandje’

Je komt dan in je winkelwagen, als je alle producten in je mandje hebt die je wilt bestellen klik je op ‘naar de kassa’
Nu kies je of je wilt afrekenen als gast, of je een account wilt maken, of dat je wilt inloggen
Je vult de adres- en factuurgegevens in en klikt op volgende
Dan kies je de bezorgdatum van je pakketje in onze verzendkalender en klik je op volgende
Nu kies je hoe je wilt betalen (klik hier voor betaalmethoden)

Op de volgende pagina bevestig je de bestelling
Daarna kan je betalen in de beveiligde betaalomgeving van je eigen bank

Daarna is je bestelling gelukt! Je ontvangt van ons ook altijd nog een bevestiging per email

Nu gaan wij voor je aan de gang om je cadeautje met Veel liefs in te pakken en te versturen.

Dat kan! Al onze producten zijn inclusief een kaartje wat je zelf kan personaliseren. Hoe dit precies werkt vind je onder de vraag 'Hoe maak ik een kaartje?'

Dat kan! 

Klik op 'Illustratie' en vervolgens op 'Illustratie wijzigen' kies hier het gewenste ontwerp van je kaart. Je ziet nu de voorzijde van je kaart veranderen

Wanneer je cadeautje en opdruk naar wens zijn, klik je op ‘personaliseren’

Onze 'editor' zal nu openen.

Een kaartontwerp selecteren: Klik op 'Illustratie' en vervolgens op 'Illustratie wijzigen' kies hier het gewenste ontwerp van je kaart. Je ziet nu de voorzijde van je kaart veranderen

Tekst van het kaartje aanpassen: Klik op 'tekst', nu kan je je tekst invoeren. Let er op dat de tekst niet buiten de randen van het kaartje loopt. Mocht het je twijfelen, wij controleren altijd even of de tekst goed op het kaartje valt voor we hem afdrukken. 

Verder kan je de grootte en het lettertype van de tekst aanpassen

Soms lijkt het erop alsof de zinnen te lang zijn en de tekst uit het kaartje loopt. Mocht dit gebeuren dien je na een aantal woorden in de zin op enter te drukken. Hierdoor verschuift de tekst naar de volgende regel. Ook worden de kaartjes altijd nog door ons gecheckt om te kijken of de tekst goed op het kaartje staat.

Op dit moment is het niet mogelijk om een bestelling te plaatsen zonder gratis kaartje. Mocht je echt geen kaartje willen, voeg dan het standaard kaartje toe en laat ons in de opmerkingen van je bestelling weten dat we het kaartje niet bij hoeven te voegen.  

2 Betalen

Wij bieden de volgende betaalmethoden aan:
Ideal, Visa, Maestro / Mastercard & Afterpay (NL / BE)


Kijk ook even op onze 'veilig betalen' pagina voor meer info! 


Geen mail en niks afgeschreven? Controleer voor de zekerheid eerst of het geld toch is afgeschreven. Heb je geen email gehad van ons en is er niets afgeschreven? Dan kan je meteen een nieuwe bestelling plaatsen!

Wel geld afgeschreven maar geen bevestigingsmail? Als het geld wel afgeschreven is en je hebt na een half uur nog geen bevestiging per e-mail ontvangen, dan ging er waarschijnlijk iets mis. Neem contact met ons op en we lossen het op. We hebben dan wel jouw factuur- of bestelnummer nodig. Dat vind je bij de afschrijving.

Wel een orderbevestiging gekregen maar geen geld afgeschreven? Ga naar "mijn account" naar mijn orders om de betaling alsnog af te ronden. Als je nog geen klantaccount hebt kun je via wachtwoord vergeten alsnog een account aanmaken. 

3 Verzending

Al onze producten worden verzonden zonder extra kosten voor jou! Zo zijn onze prijzen lekker transparant en kom jij niet voor verrassingen te staan. 

Nee, er staat op onze doosjes standaard geen afzender. Je kan jouw naam op het kaartje zetten! Wanneer je dit niet doet zal het doosje dus anoniem afgeleverd worden.  

Nee, wij versturen jouw factuur enkel per email. In het doosje zit geen factuur of pakbon.

Ja! Al onze pakketje worden verpakt in een brievenbusdoosje (m.u.v. cadeau pakketten). De ontvanger hoeft hierdoor niet thuis te zijn om het pakketje in ontvangst te nemen. Zo blijft het een echte verrassing! 

Dat kan! Momenteel versturen wij ook pakketjes naar België en Duitsland. 

Wij versturen onze pakketjes via PostNL en het kan helaas voorkomen dat jouw pakketje vertraging oploopt. Wij verzekeren wel dat wanneer je een bestelling voor 16:00 plaatst, wij het die dag overhandigen aan PostNL.

Onze pakketjes worden 90 tot 95% van de tijd de volgende dag afgeleverd, helaas hebben wij hier geen invloed op. 

Als je wilt dat wij jouw pakketje niet gelijk versturen, kun je in de check-out een latere verzenddatum kiezen in onze verzendkalender. Met onze verzendkalender kun je tot 5 weken vooruit bestellen. 

Al onze doosjes worden ingepakt met vloeipapier en verpakt in een wit brievenbusdoosje. 

Je ontvangt van ons een email met Track & Trace code op het moment dat de order verstuurd wordt. Als je deze email hebt ontvangen kun je er vanuit gaan dat het pakketje die dag verstuurd is. 

Op het moment dat je pakketje niet is verstuurd op de aangegeven dag, krijg je van ons een email.

Je ontvangt van ons een email met Track & Trace code op het moment dat de order verstuurd wordt. Je ontvangt nog een mail van wanneer het pakketje is bezorgd. 

Onze pakketjes zijn witte brievenbus pakketjes en deze worden door de brievenbus afgeleverd. 

Mocht het doosje niet in de brievenbus liggen neem dan even contact met ons op.

 

4 Product

Van onze homemade chocolade wordt elke 2-3 dagen nieuwe voorraad bereid, de chocolade is dus altijd vers! De eventuele waas die soms op chocolade verschijnt, heeft te maken met mogelijke temperatuurverschillen. Wij bewaren de chocolade op 18 graden constant maar zodra het bij ons de deur verlaat, kan de temperatuur soms anders zijn. Omdat het onderweg is met PostNL of in de brievenbus ligt. De witte uitslag op chocolade wordt ook wel ‘bloom’ genoemd. Wanneer chocolade iets te warm wordt, smelt de in de chocolade verwerkte cacaoboter. Als op een later moment de chocolade weer afkoelt, stolt en kristalliseert de cacaoboter. De vet kristallen vormen een grijswitte waas aan het oppervlak van de chocolade. Dit heeft verder geen enkel gevaar voor de gezondheid en ook geen invloed op de smaak, het heeft daarom dus niets met de houdbaarheid te maken!

Ja, alle prijzen die getoond worden op onze website zijn inclusief btw. 

5 Account

Met een Veel liefs account heb je de volgende voordelen:

  •  Al je afgelopen en toekomstige orders overzichtelijk op één plek
  •  Het bestelproces gaat nog sneller want je gegevens staan al ingevuld
  •  Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen
  • Gemakkelijk af- en aanmelden voor onze nieuwsbrief

Veel Liefs neemt de bescherming van jouw gegevens zeer serieus en neemt passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan.

Voor meer informatie zie onze privacy policy

6 Ontvangen

Je hebt een pakketje ontvangen maar je weet niet van wie?
Dan kun je ons bellen of een mailtje sturen met het ordernummer dat op het verzenddoosje staat. 

Wij zullen dan contact opnemen met de persoon die het pakketje naar je toe heeft gestuurd, en vragen of diegene jou een berichtje kan sturen.

7 Klacht

Vervelend om te horen! Probeer altijd eerst even contact op te nemen met onze klanten service, we zullen er bijna altijd samen uitkomen.

Mocht je toch een formele klacht in willen dienen dan kun je contact met ons opnemen via [email protected] Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van jouw klacht een inhoudelijke reactie.


Bent je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht?
Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Contactgegevens
  • Call
    +31 (0) 50 2110478
  • Whatsapp
    050 - 2110478
  • Adress
    Kattegat 18, Groningen