Veelgestelde vragen
1 Betalen
1.1 Mijn betaling is mislukt

Controleer voor de zekerheid eerst of het geld toch is afgeschreven. Heb je geen email gehad van ons en is er niets afgeschreven? Dan kan je meteen een nieuwe bestelling plaatsen. Als het geld wel afgeschreven is en je hebt na een half uur nog geen bevestiging per e-mail ontvangen, dan ging er waarschijnlijk iets mis. Neem contact met ons op en we lossen het op. We willen dan wel graag jouw factuur- of bestelnummer weten. Dat zie je staan bij de afschrijving. Heb je wel een orderbevestiging gekregen maar is er geen geld afgeschreven? Ga naar "mijn account" naar mijn orders om de betaling alsnog af te ronden. Als je nog geen klantaccount hebt kun je via wachtwoord vergeten alsnog een account aanmaken. 

2 Verzending
2.1 Staat er een afzender op het doosje?

Nee, er staat op onze doosjes standaard geen afzender. Je kan jouw naam op het kaartje zetten, als je geen naam op het kaartje zet zal het doosje anoniem afgeleverd worden.  

2.2 Zit er een factuur bij de bestelling?

Nee, wij versturen jouw factuur enkel per email. In het doosje zit geen factuur of pakbon.

2.3 Kan het pakketje door de brievenbus?

Ja! Al onze pakketje worden verpakt in een brievenbusdoosje. De ontvanger hoeft hierdoor niet thuis te zijn om het pakketje in ontvangst te nemen. Zo blijft het een echte verrassing! 

2.4 Kan ik een pakketje versturen buiten Nederland?

Buiten Nederland versturen wij momenteel alleen pakketjes naar België. 

2.5 PostNL geeft aan het pakketje te hebben bezorgd, maar ik heb niks ontvangen.

Onze pakketjes zijn witte brievenbus pakketjes en deze worden door de brievenbus afgeleverd. 

Mocht het doosje niet in de brievenbus liggen neem dan even contact met ons op.

 

2.6 Mijn pakketje heeft vertraging

Wij versturen onze pakketjes via PostNL en het kan helaas voorkomen dat jouw pakketje vertraging oploopt. 

Onze pakketjes worden 90 tot 95% van de tijd de volgende dag afgeleverd, helaas hebben wij hier geen invloed op. 

2.7 Hoe weet ik of mijn pakketje verstuurd is?

Je ontvangt van ons een email met track en trace code op het moment dat de order verstuurd wordt. Als je deze email hebt ontvangen kun je er vanuit gaan dat het pakketje die dag verstuurd is. 

Op het moment dat je pakketje niet is verstuurd op de aangegeven dag, krijg je van ons een email.

2.8 Kan ik een latere verzenddatum kiezen?

Als je wilt dat wij jouw pakketje niet gelijk versturen, kun je in de checkout bij opmerkingen aangeven welke datum wij het pakketje mogen versturen. 

2.9 Hoe worden de doosjes verpakt?

Al onze doosjes worden ingepakt met vloeipapier en verpakt in een wit brievenbusdoosje. 

3 Product
3.1 De chocolade lijkt een witte waas te hebben. Kan dit kwaad? is het oud?
Van onze homemade chocolade wordt elke 2-3 dagen nieuwe voorraad bereid, de chocolade is dus altijd vers! De eventuele waas die soms op chocolade verschijnt, heeft te maken met mogelijke temperatuurverschillen. Wij bewaren de chocolade op 18 graden constant maar zodra het bij ons de deur verlaat, kan de temperatuur soms anders zijn. Omdat het onderweg is met PostNL of in de brievenbus ligt. De witte uitslag op chocolade wordt ook wel ‘bloom’ genoemd. Wanneer chocolade iets te warm wordt, smelt de in de chocolade verwerkte cacaoboter. Als op een later moment de chocolade weer afkoelt, stolt en kristalliseert de cacaoboter. De vet kristallen vormen een grijswitte waas aan het oppervlak van de chocolade. Dit heeft verder geen enkel gevaar voor de gezondheid en ook geen invloed op de smaak, het heeft daarom dus niets met de houdbaarheid te maken!
3.2 Is de prijs inclusief btw?

Ja, alle prijzen die getoond worden op onze website zijn inclusief btw. 

3.3 Mijn tekst past niet op het kaartje

Soms lijkt het erop alsof de zinnen te lang zijn en de tekst uit het kaartje loopt. Mocht dit gebeuren dien je na een aantal woorden in de zin op enter te drukken. Hierdoor verschuift de tekst naar de volgende regel. 

4 Ontvangen
4.1 Pakketje ontvangen zonder naam van de afzender

Je hebt een pakketje ontvangen maar je weet niet van wie?
Dan kun je ons bellen of een mailtje sturen met het ordernummer dat op het verzenddoosje staat. 

Wij zullen dan contact opnemen met de persoon die het pakketje naar je toe heeft gestuurd, en vragen of diegene jou een berichtje kan sturen.

5 Bestellen
5.1 Hoe ziet het bestelproces er uit?

Via de verschillende categorieën op onze website kun je producten in het winkelmandje plaatsen. 

Vanaf de product pagina klik je op personaliseren, via onze editor kun je een eigen kaart personaliseren. 

Klik vervolgens op "toevoegen aan mandje" om het product in de winkelmand te plaatsen.

Vanuit de winkelmand kun je de gekozen producten bekijken en/of wijzigen.

Vanuit mijn winkelwagen klik je op Bestelling afronden om naar de checkout te gaan.

In de checkout vul je al jouw gegevens in: factuur en verzendadres.

Vervolgens kies je de gewenste verzendmethode en betaalmethode. 

Om de bestelling definitief te maken klik je op "kopen"

6 klacht
6.1 ik heb een klacht

Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via [email protected]  Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van jouw klacht een inhoudelijke reactie.

Bent je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kunt je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »